[LLI] Finxos del Colleutivu Ciudadanos del Reinu de Llión

1.1.   Promovere l’estritu cumplimientu de los artículos 2 y 14 de la Costitución Española de 1978 sigún los cuais, tolos españoles son iguales ante la Llei y la reconocencia del drechu a l’autonomía de las nacionalidaes y rexones esistentes cuando promulgóuse. (Sigún la vixente Llei de Noviembre y 30, 1833, coñocida cumo "de Javier de Burgos", una de las rexones españolas yera’l Reinu de Llión costituyíu polas provincias de Llión, Salamanca y Zamora).


2. Defendere la cultura, llingua ya identidá del pueblu llionés y la sua reconocencia en cualisquier ámbetu y llugar, puxando pola declaración de los mesmos cumo Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá.

3. Denunciare, por cualisquier mediu al sou alcance, los ataques que se produzan escontra la cultura, llingua ya identidá llionesas, propiciando cuantas autividaes rialícense na defensa de las mesmas.

4. Collaborare con cualisquier outra organización cultural ou ciudadana na defensa de los drechos fundamentales de los ciudadanos del nomáu cumo Reinu de Llión, Rexón Llionesa ou País Llionés.

5. En resumen, defendere la identidá del pueblu llionés, los drechos hestóricos del Reinu de Llión y de los sous ciudadanos, la sua reconocencia en cualisquier ámbetu y llugar y la creyación de la Comunidá Autónoma de Llión conas provincias de Llión, Salamanca y Zamora.

[ESP] OBJETIVOS DEL COLECTIVO CIUDADANOS DEL REINO DE LEÓN

1. Promover el estricto cumplimiento de los artículos 2 y 14 de la Constitución Española de 1978 que establecen que todos los españoles son iguales ante la Ley y el reconocimiento del derecho a la autonomía a las nacionalidades y regiones existentes a la promulgación de la citada Constitución. (La vigente división territorial española, según Ley de 30 de Noviembre de 1833, conocida como "de Javier de Burgos", establecía que una de las regiones españolas era el Reino de León, dividido en las provincias de León, Salamanca y Zamora).

2. Defender la identidad del pueblo leonés y su reconocimiento en cualquier ámbito y lugar, promoviendo el reconocimiento de la cultura e identidad leonesas como Patrimonio Inmaterial de la Humanidad.

3. Denunciar, por cualquier medio a su alcance, los ataques que se produzcan contra la cultura, lengua e identidad leonesas y propiciar cuantas actividades se realicen en defensa de las mismas.

4. Colaborar con cualquier otra organización cultural o ciudadana en la defensa de los derechos fundamentales de los ciudadanos del Reino de León.

5. En resumen, la defensa de la identidad leonesa y de los derechos históricos del Reino de León y de sus ciudadanos, su reconocimiento en cualquier ámbito y lugar y la creación de la Comunidad Autónoma de León integrada por las provincias de León, Salamanca y Zamora.

Comentarios